Porządek obrad
3.
Przedstawienie porządku obrad.
4.
Przyjęcie protokołu z obrad XII sesji Rady Miejskiej w Dobrej.
5.
Interpelacje i zapytania radnych.
6.
Sprawozdanie Burmistrza Dobrej z działalności międzysesyjnej, w tym z realizacji podjętych uchwał.
7.
Rozpatrzenie projektów uchwał:
1)
w sprawie programu opieki nad zwierzętami bezdomnymi oraz zapobiegania bezdomności zwierząt na terenie gminy Dobra na rok 2025 - druk nr 1/2025
2)
w sprawie udzielenia Powiatowi Tureckiemu pomocy finansowej w formie dotacji celowej w roku 2025 na dofinansowanie kosztów realizacji „Powiatowego Programu Ochrony Zdrowia Psychicznego na lata 2024-2030” - druk nr 2/2025
3)
w sprawie dotacji z budżetu Gminy Dobra na prace konserwatorskie, restauratorskie lub roboty budowlane przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków na 2025 rok - druk nr 3/2025
4)
zmieniającej budżet Gminy Dobra na 2025 rok - druk nr 4/2025
5)
zmieniającej Wieloletnią Prognozę Finansową Gminy Dobra na lata 2025-2030 - druk nr 5/2025
6)
w sprawie planu pracy Rady Miejskiej w Dobrej na 2025 rok - druk nr 6/2025
7)
w sprawie planów pracy komisji stałych Rady Miejskiej w Dobrej na rok 2025 - druk nr 7/2025
8)
w sprawie XXXI obchodów „Dni Dobrej” w roku 2025 - druk nr 8/2025 (14-15 czerwca 2025 roku)
8.
Przedstawienie sprawozdania z działalności Komisji Rewizyjnej w roku 2024.
9.
Przedstawienie sprawozdania z działalności Komisji Skarg, Wniosków i Petycji w roku 2024.
10.
Przedstawienie sprawozdania z działalności Komisji Budżetowej i Mienia Komunalnego w roku 2024.
11.
Przedstawienie sprawozdania z działalności Komisji Socjalno-Społecznej w roku 2024.
13.
Wolne wnioski i informacje.