« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

1. Otwarcie I Sesji Rady Miejskiej w Dobrej IX kadencji.

2. Wręczenie radnym przez Miejską Komisję Wyborczą w Dobrej zaświadczeń o wyborze.

3. Złożenie ślubowania przez nowo wybranych radnych.

4. Wręczenie Burmistrzowi Dobrej przez Miejską Komisję Wyborczą w Dobrej zaświadczenia o wyborze.

5. Złożenie ślubowania przez nowo wybranego Burmistrza Dobrej.

6. Stwierdzenie quorum.

8. Wybór Przewodniczącego Rady Miejskiej w Dobrej.

2) zgłaszanie kandydatów na stanowisko Przewodniczącego Rady Miejskiej w Dobrej

3) przeprowadzenie procedury głosowania

4) obliczenie przez komisję skrutacyjną głosów oddawanych na poszczególnych kandydatów oraz sporządzenie protokołu

5) podanie do wiadomości wyniku głosowania

9. Przejęcie prowadzenia obrad przez Przewodniczącego Rady.

10. Uchwalenie dalszego porządku obrad.

12. Wybór I Wiceprzewodniczącego Rady Miejskiej w Dobrej.

1) zgłaszanie kandydatów na stanowisko I Wiceprzewodniczącego Rady Miejskiej w Dobrej

2) przeprowadzenie procedury głosowania

3) obliczenie przez komisję skrutacyjną głosów oddawanych na poszczególnych kandydatów oraz sporządzenie protokołu

4) podanie do wiadomości wyniku głosowania

13. Wybór II Wiceprzewodniczącego Rady Miejskiej w Dobrej.

1) zgłaszanie kandydatów na stanowisko II Wiceprzewodniczącego Rady Miejskiej w Dobrej

2) przeprowadzenie procedury głosowania

3) obliczenie przez komisję skrutacyjną głosów oddawanych na poszczególnych kandydatów oraz sporządzenie protokołu

4) podanie do wiadomości wyniku głosowania

14. rozpatrzenie projektów uchwał w sprawie:

3) powołania Komisji Budżetowej i Mienia Komunalnego Rady Miejskiej w Dobrej (druk nr 8/2024)

4) powołania Komisji Socjalno-Społecznej Rady Miejskiej w Dobrej (druk nr 9/2024)

15. Wolne wnioski i informacje.

16. Zamknięcie obrad.

« Powrót do strony głównej