Porządek obrad
1.
Otwarcie I Sesji Rady Miejskiej w Dobrej IX kadencji.
2.
Wręczenie radnym przez Miejską Komisję Wyborczą w Dobrej zaświadczeń o wyborze.
3.
Złożenie ślubowania przez nowo wybranych radnych.
4.
Wręczenie Burmistrzowi Dobrej przez Miejską Komisję Wyborczą w Dobrej zaświadczenia o wyborze.
5.
Złożenie ślubowania przez nowo wybranego Burmistrza Dobrej.
7.
Wybór komisji skrutacyjnej.
8.
Wybór Przewodniczącego Rady Miejskiej w Dobrej.
1)
rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie sposobu przeprowadzenia tajnego głosowania w wyborach przewodniczącego Rady Miejskiej w Dobrej (druk nr 1/2024)
2)
zgłaszanie kandydatów na stanowisko Przewodniczącego Rady Miejskiej w Dobrej
3)
przeprowadzenie procedury głosowania
4)
obliczenie przez komisję skrutacyjną głosów oddawanych na poszczególnych kandydatów oraz sporządzenie protokołu
5)
podanie do wiadomości wyniku głosowania
6)
odczytanie uchwały w sprawie wyboru Przewodniczącego Rady Miejskiej w Dobrej (druk nr 2/2024)
9.
Przejęcie prowadzenia obrad przez Przewodniczącego Rady.
10.
Uchwalenie dalszego porządku obrad.
- Wyniki głosowania imiennego w sprawie: zmiana porządku obrad poprzez wprowadzenie do porządku obrad: punktu 11. Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie sposobu przeprowadzenia tajnego głosowania w wyborach I i II wiceprzewodniczącego Rady Miejskiej w Dobrej (druk nr 3/2024), punktu 12. Wybór I Wiceprzewodniczącego Rady Miejskiej w Dobrej; podpunkt 1. zgłaszanie kandydatów na stanowisko I Wiceprzewodniczącego Rady Miejskiej w Dobrej, podpunkt 2. przeprowadzenie procedury głosowania, podpunkt 3. obliczenie przez komisję skrutacyjną głosów oddawanych na poszczególnych kandydatów oraz sporządzenie protokołu, podpunkt 4. podanie do wiadomości wyniku głosowania, podpunkt 5. odczytanie uchwały w sprawie wyboru I Wiceprzewodniczącego Rady Miejskiej w Dobrej (druk nr 4/2024), punkt 13. Wybór II Wiceprzewodniczącego Rady Miejskiej w Dobrej; podpunkt 1. zgłaszanie kandydatów na stanowisko II Wiceprzewodniczącego Rady Miejskiej w Dobrej, podpunkt 2. przeprowadzenie procedury głosowania, podpunkt 3. obliczenie przez komisję skrutacyjną głosów oddawanych na poszczególnych kandydatów oraz sporządzenie protokołu, podpunkt 4. podanie do wiadomości wyniku głosowania, podpunkt 5. odczytanie uchwały w sprawie wyboru II Wiceprzewodniczącego Rady Miejskiej w Dobrej (druk nr 5/2024), punkt 14. Rozpatrzenie projektów uchwał w sprawie: podpunkt 1. powołania Komisji Rewizyjnej Rady Miejskiej w Dobrej (druk nr 6/2024), podpunkt 2. powołania Komisji Skarg, Wniosków i Petycji Rady Miejskiej w Dobrej (druk nr 7/2024), 3. powołania Komisji Budżetowej i Mienia Komunalnego Rady Miejskiej w Dobrej (druk nr 8/2024), podpunkt 4. powołania Komisji Socjalno-Społecznej Rady Miejskiej w Dobrej (druk nr 9/2024), punkt 15. Wolne wnioski i informacje, punkt 16. Zamknięcie obrad.
11.
rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie sposobu przeprowadzenia tajnego głosowania w wyborach I i II wiceprzewodniczącego Rady Miejskiej w Dobrej (druk nr 3/2024)
12.
Wybór I Wiceprzewodniczącego Rady Miejskiej w Dobrej.
1)
zgłaszanie kandydatów na stanowisko I Wiceprzewodniczącego Rady Miejskiej w Dobrej
2)
przeprowadzenie procedury głosowania
3)
obliczenie przez komisję skrutacyjną głosów oddawanych na poszczególnych kandydatów oraz sporządzenie protokołu
4)
podanie do wiadomości wyniku głosowania
5)
odczytanie uchwały w sprawie wyboru I Wiceprzewodniczącego Rady Miejskiej w Dobrej (druk nr 4/2024)
13.
Wybór II Wiceprzewodniczącego Rady Miejskiej w Dobrej.
1)
zgłaszanie kandydatów na stanowisko II Wiceprzewodniczącego Rady Miejskiej w Dobrej
2)
przeprowadzenie procedury głosowania
3)
obliczenie przez komisję skrutacyjną głosów oddawanych na poszczególnych kandydatów oraz sporządzenie protokołu
4)
podanie do wiadomości wyniku głosowania
5)
odczytanie uchwały w sprawie wyboru II Wiceprzewodniczącego Rady Miejskiej w Dobrej (druk nr 5/2024)
14.
rozpatrzenie projektów uchwał w sprawie:
1)
projekt uchwały w sprawie powołania Komisji Rewizyjnej Rady Miejskiej w Dobrej (druk nr 6/2024)
2)
powołania Komisji Skarg, Wniosków i Petycji Rady Miejskiej w Dobrej (druk nr 7/2024)
3)
powołania Komisji Budżetowej i Mienia Komunalnego Rady Miejskiej w Dobrej (druk nr 8/2024)
4)
powołania Komisji Socjalno-Społecznej Rady Miejskiej w Dobrej (druk nr 9/2024)
15.
Wolne wnioski i informacje.