Porządek obrad
3.
Przedstawienie porządku obrad.
4.
Przyjęcie protokołów z obrad XIII i XIV sesji Rady Miejskiej w Dobrej.
5.
Interpelacje i zapytania radnych.
6.
Sprawozdanie Burmistrza Dobrej z działalności międzysesyjnej, w tym z realizacji podjętych uchwał.
7.
Sprawozdanie z wysokości średnich wynagrodzeń nauczycieli na poszczególnych stopniach awansu zawodowego w placówkach oświatowych Gminy Dobra
8.
Informacja w sprawie potrzeb Sądu Rejonowego w Turku w zakresie wykonywania pracy przez skazanych oraz o podmiotach, w których jest wykonywana kara ograniczenia wolności oraz praca społecznie użyteczna w roku 2025
9.
Informacja w sprawie potrzeb Sądu Rejonowego w Turku w zakresie wykonywania prac społecznych przez nieletnich w roku 2025
11.
Rozpatrzenie projektów uchwał:
1)
w sprawie zasad udzielania dotacji z budżetu Gminy Dobra spółkom wodnym w 2025 roku - druk nr 11/2025
2)
w sprawie przyznania pierwszeństwa w nabyciu nieruchomości - druk nr 12/2025
3)
w sprawie wyrażenia zgody na oddanie w dzierżawę na czas nieoznaczony nieruchomości stanowiącej własność Gminy Dobra w trybie bezprzetargowym - druk nr 13/2025
4)
zmieniającej budżet Gminy Dobra na 2025 rok - druk nr 15/2025
5)
zmieniającej Wieloletnią Prognozę Finansową Gminy Dobra na lata 2025-2030 - druk nr 16/2025
12.
Wolne wnioski i informacje.