Porządek obrad
3.
Przedstawienie porządku obrad.
4.
Przyjęcie protokołu z obrad IV, V, VI oraz VII sesji Rady Miejskiej w Dobrej
5.
Interpelacje i zapytania radnych.
6.
Sprawozdanie Burmistrza Dobrej z działalności międzysesyjnej, w tym z realizacji podjętych uchwał.
7.
Informacja o stanie przygotowań gminnych placówek oświatowych do nowego roku szkolnego 2024/2025
9.
Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie programu współpracy Gminy Dobra z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami, o których mowa w art. 3 ust. 3 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie na rok 2025 (druk nr 42/2024)
10.
Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie wyrażenia zgody na nabycie nieruchomości położonych w miejscowości Dąbrowica-Kolonia, gmina Dobra (druk nr 43/2024)
11.
Rozpatrzenie projektu uchwały zmieniającej budżet Gminy Dobra na 2024 rok (druk nr 44/2024)
12.
Rozpatrzenie projektu uchwały zmieniającej Wieloletnią Prognozę Finansową Gminy Dobra na lata 2024-2030 (druk nr 45/2024)
13.
Wybory uzupełniające ławnika do Sądu Rejonowego w Turku na kadencję 2024-2027
1)
rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie sposobu przeprowadzenia tajnego głosowania w wyborach uzupełniających ławnika na kadencję 2024-2027 (druk nr 40/2024)
2)
wybór Komisji Skrutacyjnej
3)
przedstawienie opinii Zespołu do spraw zaopiniowania kandydatów na ławników o zgłoszonym kandydacie na ławnika do Sądu Rejonowego w Turku
4)
przeprowadzenie procedury tajnego głosowania
5)
obliczenie przez komisję skrutacyjną głosów oddanych na kandydata oraz sporządzenie protokołu
6)
podanie przez komisję skrutacyjną wyniku głosowania
7)
odczytanie uchwały w sprawie wyboru uzupełniającego ławnika do Sądu Rejonowego w Turku na kadencję 2024 - 2027 (druk nr 41/2024)
14.
Wolne wnioski i informacje.