Porządek obrad
3.
Przedstawienie porządku obrad.
4.
Przyjęcie protokołu z obrad XVIII sesji Rady Miejskiej w Dobrej.
5.
Interpelacje i zapytania radnych.
6.
Sprawozdanie Burmistrza Dobrej z działalności międzysesyjnej, w tym z realizacji podjętych uchwał.
7.
Rozpatrzenie projektów uchwał:
1)
w sprawie zaliczenia do kategorii dróg gminnych Placu Mały Rynek w Dobrej - druk nr 29/2025
2)
w sprawie wyrażenia zgody na zbycie nieruchomości w trybie bezprzetargowym - druk nr 30/2025
3)
w sprawie wyrażenia zgody na nieodpłatne nabycie nieruchomości gruntowej - druk nr 31/2025
4)
zmieniającej budżet Gminy Dobra na 2025 rok - druk nr 32/2025
5)
zmieniającej Wieloletnią Prognozę Finansową Gminy Dobra na lata 2025-2030 - druk nr 33/2025
8.
Informacja z realizacji Programu współpracy Gminy Dobra z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami, o których mowa w art. 3 ust. 3 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie za 2024 r.
9.
Sprawozdanie z realizacji Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych oraz Przeciwdziałania Narkomanii Gminy Dobra w 2024 roku.
10.
Sprawozdanie z działalności Gminnej Komisji Rozwiązywania Problemów Alkoholowych za 2024 r.
11.
Sprawozdanie z działalności Zakładu Gospodarki Komunalnej w Dobrej za 2024 r.
12.
Sprawozdanie z działalności Centrum Kultury w Dobrej za 2024 r.
13.
Sprawozdanie z działalności Biblioteki Publicznej w Dobrej za 2024 r.
15.
Wolne wnioski i informacje.