« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

1. Otwarcie Sesji.

2. Stwierdzenie quorum.

5. Interpelacje i zapytania radnych.

6. Sprawozdanie Burmistrza Dobrej z działalności międzysesyjnej, w tym z realizacji podjętych uchwał.

7. Rozpatrzenie projektów uchwał:

8. Informacja z realizacji Programu współpracy Gminy Dobra z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami, o których mowa w art. 3 ust. 3 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie za 2024 r.

9. Sprawozdanie z realizacji Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych oraz Przeciwdziałania Narkomanii Gminy Dobra w 2024 roku.

10. Sprawozdanie z działalności Gminnej Komisji Rozwiązywania Problemów Alkoholowych za 2024 r.

11. Sprawozdanie z działalności Zakładu Gospodarki Komunalnej w Dobrej za 2024 r.

12. Sprawozdanie z działalności Centrum Kultury w Dobrej za 2024 r.

13. Sprawozdanie z działalności Biblioteki Publicznej w Dobrej za 2024 r.

14. Sprawy samorządu.

15. Wolne wnioski i informacje.

16. Zamknięcie obrad.

« Powrót do strony głównej