« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

1. Otwarcie Sesji.

2. Stwierdzenie quorum.

5. Interpelacje i zapytania radnych.

6. Sprawozdanie Burmistrza Dobrej z działalności międzysesyjnej, w tym z realizacji podjętych uchwał.

7. Sprawy samorządu.

8. Raport o stanie Gminy Dobra za 2023 rok

9. Absolutorium dla Burmistrza Dobrej

1) przedstawienie sprawozdania Burmistrza z wykonania budżetu Gminy Dobra za 2023 rok

3) przedstawienie informacji o stanie mienia komunalnego Gminy Dobra

4) przedstawienie przez Komisję Rewizyjną Rady Miejskiej w Dobrej opinii o wykonaniu budżetu z wnioskiem w sprawie udzielenia absolutorium

5) zapoznanie radnych z opiniami Regionalnej Izby Obrachunkowej, dotyczącymi:

a) sprawozdania Burmistrza z wykonania budżetu Gminy Dobra za 2023 rok

b) wniosku Komisji Rewizyjnej w sprawie absolutorium dla Burmistrza Dobrej za rok 2023

6) dyskusja

10. Rozpatrzenie projektów uchwał:

11. Wolne wnioski i informacje.

12. Zamknięcie obrad.

« Powrót do strony głównej