« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

1. Otwarcie Sesji.

2. Stwierdzenie quorum.

5. Interpelacje i zapytania radnych.

6. Sprawozdanie Burmistrza Dobrej z działalności międzysesyjnej, w tym z realizacji podjętych uchwał.

8. Informacja Komendanta Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Turku o stanie bezpieczeństwa powiatu tureckiego w zakresie ochrony przeciwpożarowej za rok 2024  

9. Sprawozdanie z działalności Ochotniczych Straży Pożarnych Gminy Dobra w 2024 roku

10. Informacja Dyrektora SP Zakładu Opieki Zdrowotnej w Turku dotycząca funkcjonowania szpitala

11. Informacja Nadleśniczego o działalności Lasów Państwowych Nadleśnictwa Turek w roku 2024

12. Sprawozdanie z działalności Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Dobrej za 2024 r.

13. Sprawozdanie z realizacji zadań z zakresu wspierania rodziny za rok 2024 oraz przedstawienie potrzeb związanych z realizacją zadań w tym zakresie.

14. Sprawozdanie z realizacji Gminnego Programu Przeciwdziałania Przemocy Domowej oraz Ochrony Osób Doznających Przemocy Domowej dla Gminy Dobra na lata 2024 - 2028

15. Sprawy samorządu.

16. Rozpatrzenie projektów uchwał:

17. Wolne wnioski i informacje.

18. Zamknięcie obrad.

« Powrót do strony głównej