Porządek obrad
3.
Przedstawienie porządku obrad.
4.
Przyjęcie protokołu z obrad VIII sesji Rady Miejskiej w Dobrej.
5.
Interpelacje i zapytania radnych.
6.
Prezentacja Gminnego Programu Rewitalizacji dla Gminy Dobra do roku 2030 oraz projektu uchwały Rady Miejskiej w Dobrej w sprawie zasad wyznaczania składu oraz zasad działania Komitetu Rewitalizacji.
7.
Sprawozdanie Burmistrza Dobrej z działalności międzysesyjnej, w tym z realizacji podjętych uchwał.
9.
Rozpatrzenie projektów uchwał:
1)
w sprawie obniżenia średniej ceny skupu żyta przyjmowanej jako podstawa obliczenia podatku rolnego na obszarze gminy Dobra w roku 2025 - druk nr 46/2024
2)
w sprawie podatku od nieruchomości obowiązującego na obszarze gminy Dobra w roku 2025 - druk nr 47/2024
3)
w sprawie podatku od środków transportowych obowiązującego na obszarze gminy Dobra w roku 2025 - druk nr 48/2024
4)
w sprawie wyrażenia zgody na oddanie w dzierżawę nieruchomości oraz sieci wodociągowych wraz z infrastrukturą towarzyszącą stanowiących własność Gminy Dobra w trybie bezprzetargowym - druk nr 49/2024
5)
w sprawie uzgodnienia przeprowadzenia zabiegów pielęgnacyjnych pomnika przyrody - druk nr 50/2024
6)
w sprawie szczegółowego trybu i harmonogramu opracowania projektu Strategii Rozwoju Gminy Dobra na lata 2025-2030, w tym trybu jej konsultacji - druk nr 51/2024
7)
zmieniającej budżet Gminy Dobra na 2024 rok - druk nr 52/2024)
8)
zmieniającej Wieloletnią Prognozę Finansową Gminy Dobra na lata 2024-2030 - druk nr 53/2024)
10.
Wolne wnioski i informacje.