Porządek obrad
3.
Przedstawienie porządku obrad.
4.
Przyjęcie protokołu z obrad XIX sesji Rady Miejskiej w Dobrej
5.
Interpelacje i zapytania radnych.
6.
Sprawozdanie Burmistrza Dobrej z działalności międzysesyjnej, w tym z realizacji podjętych uchwał.
8.
Raport o stanie Gminy Dobra za 2024 rok
1)
przedstawienie raportu o stanie Gminy Dobra za 2024 rok
2)
debata nad raportem o stanie Gminy Dobra za 2024 rok
3)
rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie udzielenia Burmistrzowi Dobrej wotum zaufania - druk nr 34/2025
9.
Absolutorium dla Burmistrza Dobrej
1)
przedstawienie sprawozdania Burmistrza z wykonania budżetu Gminy Dobra za 2024 rok
2)
przedstawienie sprawozdania finansowego Gminy Dobra za 2024 rok
3)
przedstawienie informacji o stanie mienia komunalnego Gminy Dobra
4)
przedstawienie przez Komisję Rewizyjną Rady Miejskiej w Dobrej opinii o wykonaniu budżetu z wnioskiem w sprawie udzielenia absolutorium
5)
zapoznanie radnych z opiniami Regionalnej Izby Obrachunkowej, dotyczącymi:
a)
sprawozdania Burmistrza z wykonania budżetu Gminy Dobra za 2024 rok
b)
wniosku Komisji Rewizyjnej w sprawie absolutorium dla Burmistrza Dobrej za rok 2024
7)
rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie zatwierdzenia sprawozdania finansowego wraz ze sprawozdaniem z wykonania budżetu Gminy Dobra za 2024 rok - druk nr 35/2025
8)
rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie udzielenia Burmistrzowi Dobrej absolutorium z tytułu wykonania budżetu Gminy Dobra za 2024 rok - druk nr 36/2025
10.
Rozpatrzenie projektów uchwał:
1)
w sprawie udzielenia pomocy finansowej w formie dotacji celowej Powiatowi Tureckiemu na dofinansowanie kosztów wykonania dokumentacji projektowej dla zadania inwestycyjnego pod nazwą: „Rozbudowa drogi powiatowej nr 4494P Marcjanów-Kawęczyn-Mikulice - opracowanie dokumentacji projektowej” - druk nr 37/2025
2)
zmieniającej budżet Gminy Dobra na 2025 rok - druk nr 38/2025
3)
zmieniającej Wieloletnią Prognozę Finansową Gminy Dobra na lata 2025-2030 - druk nr 39/2025
11.
Wolne wnioski i informacje.