« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

1. Otwarcie Sesji.

2. Stwierdzenie quorum.

3. Przedstawienie porządku obrad.

5. Interpelacje i zapytania radnych.

6. Sprawozdanie Burmistrza Dobrej z działalności międzysesyjnej, w tym z realizacji podjętych uchwał.

7. Sprawy samorządu.

8. Informacja o złożonych oświadczeniach majątkowych:

1) informacja Burmistrza Dobrej na temat oświadczeń majątkowych osób zobowiązanych do ich składania

2) informacja Przewodniczącego Rady Miejskiej na temat oświadczeń majątkowych składanych przez radnych

9. Rozpatrzenie projektów uchwał:

3) w sprawie Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Dobra na lata 2025-2030 - druk nr 63/2024

c) przedstawienie ewentualnych autopoprawek Burmistrza do projektu uchwały

d) dyskusje nad autopoprawkami Burmistrza i pozostałymi wnioskami oraz ich przegłosowanie

4) w sprawie budżetu Gminy Dobra na 2025 rok - druk nr 64/2024

b) odczytanie opinii Komisji

d) przedstawienie ewentualnych autopoprawek Burmistrza do projektu uchwały budżetowej

e) dyskusje nad autopoprawkami Burmistrza i pozostałymi wnioskami oraz ich przegłosowanie

10. Wolne wnioski i informacje.

11. Zamknięcie obrad.

« Powrót do strony głównej