Porządek obrad
3.
Przedstawienie porządku obrad.
4.
Przyjęcie protokołów z obrad X i XI sesji Rady Miejskiej w Dobrej.
5.
Interpelacje i zapytania radnych.
6.
Sprawozdanie Burmistrza Dobrej z działalności międzysesyjnej, w tym z realizacji podjętych uchwał.
8.
Informacja o złożonych oświadczeniach majątkowych:
1)
informacja Burmistrza Dobrej na temat oświadczeń majątkowych osób zobowiązanych do ich składania
2)
informacja Przewodniczącego Rady Miejskiej na temat oświadczeń majątkowych składanych przez radnych
9.
Rozpatrzenie projektów uchwał:
1)
zmieniającej budżet Gminy Dobra na 2024 rok - druk nr 61/2024
2)
zmieniającej Wieloletnią Prognozę Finansową Gminy Dobra na lata 2024-2030 - druk nr 62/2024
3)
w sprawie Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Dobra na lata 2025-2030 - druk nr 63/2024
a)
przedstawienie projektu uchwały
b)
odczytanie opinii Regionalnej Izby Obrachunkowej
c)
przedstawienie ewentualnych autopoprawek Burmistrza do projektu uchwały
d)
dyskusje nad autopoprawkami Burmistrza i pozostałymi wnioskami oraz ich przegłosowanie
e)
głosowanie nad projektem uchwały
4)
w sprawie budżetu Gminy Dobra na 2025 rok - druk nr 64/2024
a)
przedstawienie projektu uchwały budżetowej
b)
odczytanie opinii Komisji
c)
odczytanie opinii Regionalnej Izby Obrachunkowej
d)
przedstawienie ewentualnych autopoprawek Burmistrza do projektu uchwały budżetowej
e)
dyskusje nad autopoprawkami Burmistrza i pozostałymi wnioskami oraz ich przegłosowanie
f)
głosowanie nad projektem uchwały budżetowej
5)
w sprawie wyboru metody ustalenia opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi, ustalenia stawki takiej opłaty oraz ustalenia stawki za pojemnik lub worek o określonej pojemności, przeznaczony do zbierania odpadów komunalnych na terenie nieruchomości - druk nr 55/2024
6)
w sprawie zasad wyznaczania składu oraz zasad działania Komitetu Rewitalizacji - druk nr 65/2024
10.
Wolne wnioski i informacje.