Porządek obrad
3.
Przedstawienie porządku obrad.
4.
Przyjęcie protokołu z obrad I sesji Rady Miejskiej w Dobrej
5.
Interpelacje i zapytania radnych.
7.
Sprawozdanie Burmistrza Dobrej z działalności międzysesyjnej, w tym z realizacji podjętych uchwał.
8.
Sprawozdanie Gminnej Komisji Rozwiązywania Problemów Alkoholowych w Dobrej za 2023 rok
9.
Rozpatrzenie projektów uchwał:
1)
w sprawie powołania zespołu do spraw zaopiniowania kandydatów na ławników w wyborach uzupełniających na kadencję 2024-2027 (druk nr 10/2024)
2)
w sprawie diety przewodniczącego organu wykonawczego jednostki pomocniczej Gminy Dobra (druk nr 11/2024)
3)
w sprawie diety oraz zwrotu kosztów podróży służbowych radnego Rady Miejskiej w Dobrej (druk nr 12/2024)
4)
w sprawie wynagrodzenia Burmistrza Dobrej (druk nr 13/2024)
5)
w sprawie przystąpienia do sporządzenia Gminnego Programu Rewitalizacji Gminy Dobra (druk nr 14/2024)
6)
w sprawie udzielenia pomocy finansowej w formie dotacji celowej Powiatowi Tureckiemu na dofinansowanie kosztów wykonania dokumentacji projektowej dla zadania inwestycyjnego pod nazwą: „Remont drogi powiatowej nr 4500P Kaczki Mostowe-Wietchinin-Mikulice na odcinku Kaczki Mostowe-Wietchinin-Mikulice” (druk nr 15/2024)
7)
zmieniającej budżet Gminy Dobra na 2024 rok (druk nr 16/2024)
8)
zmieniającej Wieloletnią Prognozę Finansową Gminy Dobra na lata 2024-2030 (druk nr 17/2024)
9)
w sprawie wyznaczenia dodatkowego przedstawiciela Gminy Dobra w zgromadzeniu Związku Międzygminnego pod nazwą „Związek Gmin Powiatu Tureckiego” w Turku (druk nr 18/2024)
10.
Wolne wnioski i informacje.